انتخاب پویندگان بهبود کیفیت به عنوان واحد فنی و مهندسی برتر کشور

برای سومین بار پویندگان بهبود کیفیت به عنوان واحد فنی و مهندسی برتر کشور انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی پویندگان بهبود کیفیت، طی مراسمی که روز دوشنبه مورخ ۲۵ آذر ۹۸ به مناسب هفته پژوهش و فناوری در سالن شماره ۱ نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد، پویندگان بهبود کیفیت از استان گیلان توسط معاونت آموزش، پژوهش و فناوری «وزارت صنعت، معدن و تجارت» به عنوان واحد فنی و مهندسی برتر کشور انتخاب شد تا این واحد دانش بنیان گیلانی بتواند برای دومین سال متوالی این افتخار را برای صنعت گیلان به ارمغان آورد.

در این مراسم از ۱۷ واحد نمونه فنی و مهندسی در سطح کشور تقدیر به عمل آمد که پویندگان بهبود کیفیت به عنوان تنها شرکت گیلانی مورد تقدیر قرار گرفت.

رئیس هیات مدیره پویندگان بهبود کیفیت با تشریح فعالیت هلدینگ اظهار داشت: شرکت پویندگان بهبود کیفیت یکی از شرکت های هلدینگ “به ناسان” محسوب می شود که این هلدینگ در حوزه های گوناگونِ دیگری نظیر بهره برداری، تامین و نگهداشت جایگاه های سوخت تحت عنوان شرکت سیال سامانه اندیشه ؛ تولید و بسته بندی و بازرگانی محصولات پروبیوتیک تحت نام شرکت بهبود سامانه کاسپین فعالیت می کند.

مهندس بهبود داداش زاده در خصوص این افتخار کسب شده، خاطرنشان شد: همیشه اعتقاد داشتم که فاصله دانشگاه و صنعت زیاد است و در واقع فاصله دانشگاه و صنعت را یکی از معضلات مهم در جهت پیشرفت، نوآوری و کیفیت خدمات و محصولات در پژوهش و ارتقا صنعت می دانم.
وی افزود: با توجه به اینکه مدیران ارشد و همکاران ما در شرکت های هلدینگ اعتقاد به پژوهش دارند، سعی کردیم تا در پویندگان بهبود کیفیت به عنوان یک واحد دانش بنیان، مباحث پژوهشی مورد توجه قرار بگیرد و جایگزین روش های سنتی شود.

کارآفرین برتر گیلان در ادوار اخیر ادامه داد: در سالیان اخیر شاهد خدمات مستمر و نوآوری هایی در ارائه خدمات‌ و همکاری متقابل‌مان با شرکت ملی گاز، وزارت صنعت و سازمان ملی استاندارد بوده ایم که در واقع به واسطه‌ی دانش و پشتکارِ پرسنل پویندگان بهبود کیفیت سعی کردیم تا در جهت رضایت مندی مشتریان گام های موثری برداریم و برای آینده هم برنامه های مدون شده ای را داریم که مرحله به مرحله اجرایی خواهیم کرد.

لازم به ذکر است، پویندگان بهبود کیفیت پیش از این هم در سال های ۹۲ و ۹۷ از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان شرکت فنی و مهندسی برتر کشور و در سال ۹۶ از سوی سازمان ملی استاندارد ایران به عنوان مرکز آموزشی نمونه کشور انتخاب شده بود.