*عنوان :
دوره ۲ روزه الزامات سیستم مدیریت کیفیت ISO9001:2015

*شرح :
ویرایش نسخه نهایی استاندارد ISO 9001 منطبق با نیازهای کسب و کار امروز ایجاد و در پایان سال ۲۰۱۵ پیش نویس نهایی آن منتشر شد. علیرغم همه تغییرات، مشتری همچون نسخه های قبلی، به عنوان بالاترین اولویت در نسخه جدید این استاندارد در نظر گرفته شده است.
این پنجمین ویرایش استاندارد ISO 9001 است که اولین بار در ۱۹۸۷ توسط کمیته فنی ۱۷۶ سازمان جهانی استاندارد ISO تدوین و منتشر شد و از یک سیستم تضمین کیفیت به مدیریت کیفیت ارتقا یافت. شرکت‌ها تا سال ۲۰۱۸ فرصت دارند سیستم مدیریت خود را از ایزو ۹۰۰۱ ویرایش ۲۰۰۸ به ایزو ۹۰۰۱ ویرایش ۲۰۱۵ ارتقا دهند.
این استاندارد ، با ساختار جدید و سطح بالا که چهارچوب واحدی به همه استانداردهای سیستم مدیریت می دهد، طراحی شده و به تطابق آن با سایر استانداردهای سیستم مدیریت کمک فراوانی می کند. از تغییرات اساسی در این نسخه می توان به تاکید بر روی رهبری، تمرکز بر مدیریت مخاطرات (ریسک) ، تاکید بر تغییرات و اندازه گیری اهداف عینی، ارتباطات و آگاهی رسانی و کاهش الزامات توصیه شده اشاره نمود. با انتشار این استاندارد، سازمانها با سهولت بیشتری سیستم مدیریت کیفیت را با هسته کسب و کار خود هم راستا نموده و به نتایج موثرتری از پیاده سازی استاندارد سیستم مدیریت کیفیت دست خواهند یافت.
پس از موفقیت در برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشی سیستم های استاندارد مدیریت درگذشته، دپارتمان آموزش پویندگان بهبود کیفیت ؛ همزمان با زمان انتشار نسخه ۲۰۱۵ استاندارد سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001:2015 اقدام به برگزاری این دوره نموده است. این دوره جهت آمادگی هرچه بیشتر سازمانها برای ویرایش جدید و بر اساس پیش نویس نهایی و در راستای بهبود سیستم مدیریت کیفیت سازمان ها برگزار می گردد. اهداف آموزشی این دوره با بررسی الزامات نسخه ۲۰۱۵ و همچنین تاکید بر تغییرات نسبت به نسخه ۲۰۰۸ بر اساس ویرایش جدید استاندارد ISO 9001 خواهد بود.

*مخاطبین:
مدیران، کارشناسان واحد های فنی و تولید و تضمین کیفیت ،نمایندگان مدیریت سازمان ها، متقاضیان استقرار و یا بروز رسانی سیستم مدیریت کیفیت ورژن ۲۰۱۵، علاقمندان ورود به بازار کار سیستم‌های مدیریتی، دانشجویان علاقمند به زمینه سیستم‌‌های مدیریتی (مهندسی صنایع، مدیریت و سایر رشته‌ها)

*سرفصل ها:
مقدمه ای بر ویرایش جدید ISO 9001
معرفی بند های استاندارد ISO 9001 ( 10 بند)
الزام مرتبط با محیط کسب و کار ( بند ۴ استاندارد )
آشنایی اجمالی با SWOT در مدیریت استراتژیک و نقش آن در استاندارد ISO 9001:2015
اقدامات مرتبط با مدیریت ریسک و فرصت ها
توضیحات و مثال هایی در خصوص شناسایی و ارزیابی ریسک در ISO 9001:2015
آشنایی با دانش سازمانی و مدیریت دانش در سازمان ها

کارگاه آموزشی مرتبط با استاندارد ISO 9001

*مدرس:
آقای مهندس علیرضا موسوی فر
کارشناس ارشد مدیریت صنعتی
مشاور و مدرس تکنیک ها و سیستم های مدیریتISO9001, ISO16949, IMS, ISO10015,TQM, ISO/IEC17025, ، مدل تعالی سازمان EFQM ،برنامه ریزی استراتژیک،سیستم پیشنهادات، مدیریت انبارداری و کنترل موجودی و …
کارشناس ارشد پروژه های استقرار سیستم های مدیریت کیفیت

*مدت و زمان بندی:
یکشنبه و دوشنبه ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ ( از ساعت ۸ الی ۱۶)

*مکان برگزاری:
گیلان، رشت، خ سعدی، ابتدای بلوار معلم، ساختمان همکاران، طبقه سوم

*هزینه:
۱/۷۰۰/۰۰۰ ریال ( شامل حضور در دوره، جزوه، پذیرایی نهار و میان وعده و صدور گواهینامه آموزشی)

*شرایط ثبت نام:
حداکثر ظرفیت ۱۵ نفر
برای ثبت نام، فرم ثبت نام دوره آموزشی را از لینک فایل پیوست دانلود و پس از تکمیل ارسال نمایید.
با توجه به محدود بودن ظرفیت، اولویت با افرادی است که زودتر هزینه ثبت نام را پرداخت نموده اند.
لینک فایل پیوست

*مدرک پایان دوره:
گواهینامه معتبر مورد تائید سازمان ملی استاندارد به شرکت کنندگان این دوره اعطا خواهد شد.

*برگزار کننده:
تلفکس: ۳۳۲۵۴۵۸۱-۳۳۲۵۳۱۸۱-۳۳۲۳۲۰۸۵- ۰۱۳
ایمیل: [email protected]
تلگرام: ۰۹۰۳۷۰۳۱۴۰۳
کانال تلگرام: @ManagementSYS