به گزارش روابط عمومی پویندگان بهبود کیفیت ، دوره آموزشی برنامه ریزی و کنترل پروژه به مدت ۴ روزدر بهمن ماه ۱۳۹۶ در دفتر مرکزی شرکت پویندگان بهبود کیفیت برگزار شد که مدرس این دوره مهندس مساح نیا بودند.

در این دوره آموزشی کارشناسانی از واحدهای مختلف نظیر آرد تجارت، سیمکو، دستکش گیلان، تاراکار، دقیق شیمی، ایران خودرو، پارس زرآسا و … حضور داشتند.

همچنین از سرفصل های این دوره آموزشی می توان به اصول مدیریت و برنامه ریزی پروژه، انواع ساختارهای سازمانی پروژه، مزایای حاصل از پیاده سازی سیستم مدیریت پروژه، حوزه های دانشی PM BOK، اصول پیاده سازی دفتر مدیریت پروژه PMO، تحلیل ریسک پروژه ، ارزش کسب شده در پروژه ، گزارشات کاربردی در کنترل و مدیریت پروژه، مروری بر نرم افزار MSPROJECT و مزایای آن در سیستم مدیریت پروژه و … می توان اشاره کرد.

لازم به ذکر است شرکت پویندگان بهبود کیفیت از سال ۸۱ در بخش آموزش ، مشاوره ، تدوین استانداردهای ملی ، بازرسی و نمونه برداری و آزمایشگاه مرجع کالیبراسیون فعالیت دارد که در سال ۱۳۹۶ موفق به کسب عنوان واحد نمونه کشوری سازمان ملی استاندارد ایران در زمینه مرکز آموزشی همکار و همچنین کسب عنوان شرکت فنی و مهندسی برتر کشوری در ششمین جشنواره پژوهش و فناوری صنعت، معدن و تجارت ایران شد.